Content Marketing

W naszym cenniku content marketingu sprawdzisz ceny artykułów na blog czy wpisów na Facebooka. Dowiedz się też, ile kosztuje napisanie artykułu sponsorowanego.

Cennik content marketingu

Czy content marketing jest drogi? Zdecydowanie nie! To najtańsza w relacji ceny do efektów strategia kreowania marki i wzmacniania jej wizerunku. Sprawdź cennik content marketingu i przekonaj się, ile kosztuje artykuł na blog, jaka jest cena artykułu sponsorowanego czy wpisu do social media.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Dla kogo pracowaliśmy?

Klienci zadowoleni z naszych usług.

mnbank
koleje
iglotex
nestle
Rainbow Tours
EasySend
Komatsu
Toyota
kanlux
Creaton
volvo
ICB Pharma
loreal
avens
lirene
Next

Content marketing nie jest już zupełnie obcym terminem dla polskich przedsiębiorców. W ostatnich latach odnotowaliśmy ogromny wzrost zainteresowania tą strategią, czemu trudno się dziwić, gdy weźmiemy pod uwagę panujące trendy marketingowe. Popularność content marketingu w świecie biznesu napędza przede wszystkim Google, które uczyniło z wartościowej treści najważniejszy czynnik rankingowy (czyli wpływający na pozycję strony w wyszukiwarce). Dlaczego i Ty powinieneś zainwestować w content marketing?

Czym dokładnie jest content marketing?

Content marketing, nazywany też marketingiem treści, to strategia bazująca na tworzeniu i publikowaniu atrakcyjnych treści pokazujących markę w jak najlepszym świetle. Celem jest to, aby marka sukcesywnie zdobywała coraz większy zasięg, zwłaszcza w Internecie. Inspirujemy więc dyskusje na jej temat, sami kreujemy przestrzeń, w której marka może zaistnieć w świadomości jej odbiorców.

W ramach strategii content marketingowej dostarczamy takie treści, które z jednej strony interesują przedstawicieli grupy docelowej marki (np. poradnikowe, rozwiązujące jakieś problemy, odpowiadające na najczęściej zadawane pytania), a z drugiej umacniają pozycję marki w branży oraz budują jej atrakcyjny, zaufany wizerunek.

Siłą content marketingu jest to, że w ramach tej strategii wykorzystujemy nieograniczony potencjał wyszukiwarki Google. To w niej konsumenci najczęściej szukają firm, ale też konkretnych rozwiązań. Gdy dana osoba potrzebuje np. świetnego stolarza do wykonania zabudowy kuchennej, to dużo chętniej zatrudni tego, którego artykuł poradnikowy na temat aktualnych trendów czy funkcjonalnych rozwiązań znalazła w Google.

Do podstawowych narzędzi content marketingu zaliczamy:

  • artykuły blogowe,
  • artykuły sponsorowane,
  • artykuły SEO wysokiej jakości,
  • wpisy w social media,
  • infografiki,
  • wideo.

Należy przy tym pamiętać, że content marketing nie powinien być jawną, infantylną reklamą. Tutaj dużo ważniejsze jest to, aby odbiorca treści nabrał zaufania do stojącej za nią marką, zauważył w niej eksperta w jakiejś dziedzinie. To pośrednio prędzej czy później przełoży się także na sprzedaż.

Dlaczego content marketing się opłaca?

Ponieważ jest to jedyna strategia marketingowa, która przynosi korzyści również na długo po zakończeniu jej finansowania. Chodzi o to, że jeśli dziś zainwestujesz w porządną kampanię content marketingową, w ramach której opublikujemy kilkanaście wartościowych artykułów sponsorowanych oraz zbudujemy poczytny blog firmowy, to te treści będą dostępne dla czytelników już zawsze. Czyli: możesz dzięki nim pozyskiwać nowych klientów nawet wiele lat od publikacji i to bez ponoszenia dalszych wydatków.

Ważną zaletą content marketingu jest też to, że mówimy tutaj o strategii dostępnej na kieszeń każdego przedsiębiorcy. Masz ograniczony budżet? Zamów kilka artykułów na blog firmowy i sukcesywnie zamawiaj kolejne wraz ze zwiększaniem przychodów. Możesz również opublikować kilka artykułów sponsorowanych, które praktycznie od razu zaczną pracować na rozpoznawalność Twojej marki oraz wspierać pozycjonowanie strony docelowej w Google.

Podstawową kampanię content marketingową możesz zacząć już z budżetem wynoszącym kilkaset złotych miesięcznie! Powiedz nam, ile możesz zainwestować, a my zaproponujemy optymalne działania. Sprawdź też nasz cennik artykułów na blog, dowiedz się, ile kosztuje napisanie artykułu sponsorowanego i dodanie wpisu np. na Facebooku.

Przewiń do góry