Naming & Hasła

Szczegółowy cennik namingu, czyli opracowania nazwy firmy, marki czy produktu. Sprawdź też cenę wymyślania haseł reklamowych i claimów.

Cennik namingu i tworzenia haseł

Poniżej znajdziesz podstawowe ceny za opracowanie nazwy firmy/marki, wymyślenie hasła reklamowego, sloganu marki czy nazwy produktu. Wybierz interesującą Cię usługę i zatrudnij naszych copywriterów. To pierwszy krok w kierunku wykreowania atrakcyjnej marki.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Dla kogo pracowaliśmy?

Klienci zadowoleni z naszych usług.

mnbank
koleje
iglotex
nestle
Rainbow Tours
EasySend
Komatsu
Toyota
kanlux
Creaton
volvo
ICB Pharma
loreal
avens
lirene
Next

Naming to nic innego, jak sztuka opracowywania atrakcyjnych nazw firmy, marki czy produktu. Zadanie to należy zlecić zawodowemu copywriterowi, który poświęci odpowiednią ilość czasu na stworzenie nazwy idealnie pasującej do charakteru marki. Jest to punkt wyjścia do dalszych prac nad brandingiem. Marka musi mieć jakąś nazwę, z którą będą ją kojarzyć klienci. Nazwa ta musi być łatwa do zapamiętania, dźwięczna, a także dobrze oddawać filozofię marki – nie jest natomiast konieczne, aby wprost zdradzała, czym marka właściwie się zajmuje.

Dlaczego samodzielne opracowanie nazwy firmy jest złym pomysłem?

Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że wymyślenie nazwy firmy czy marki nie jest niczym trudnym. Ot, wystarczy usiąść wieczorem z kartką papieru i spisać sobie kilka pomysłów, a następnie wybrać z nich najlepszy – ewentualnie konsultując się z rodziną czy pracownikami. To niestety mylne wyobrażenie.

W rzeczywistości opracowanie nazwy firmy jest skomplikowanym procesem, który musi uwzględniać:

  • oczekiwania grupy docelowej względem marki,
  • pozycjonowanie marki na rynku (np. marka premium, marka oferująca bardzo atrakcyjne ceny etc.),
  • otoczenie konkurencyjne (celem jest wyróżnienie marki na tle innych firm z tej samej branży).

Samodzielne wymyślenie nazwy firmy jest oczywiście możliwe, ale zbyt często kończy się to porażką – a najgorzej jest wtedy, gdy właściciel sam nie zdaje sobie z tego sprawy. Nie wie, że posługując się nieodpowiednią nazwą zraża do siebie część klientów, ryzykuje utratą renomy czy nawet narażeniem swojej marki na niewybredne docinki.

Dobra nazwa marki pozwala natychmiast wyróżnić ją z tłumu. Dobrym przykładem będzie tutaj branża transportowa. W Polsce mamy pewnie tysiące firm przewozowych, które w swojej nazwie używają przedrostka „Trans-„. Nie jest to ani kreatywne, ani korzystne z punktu widzenia promowania wizerunku marki w branży. Jak klient ma się utożsamiać z marką, skoro nie potrafi nawet odróżnić jej nazwy od setek innych przedsiębiorstw? Warto o tym pomyśleć zanim zdecydujesz się zaoszczędzić na usłudze profesjonalnego copywritera.

Opracowanie sloganu marki: nie bagatelizuj tego elementu brandingu!

Dokładnie te same zasady obowiązują w przypadku wymyślania sloganu firmy czy hasła reklamowego. Slogan powinien zdradzać wartości marki i przekonać klientów, że oferuje ona to, na czym im zależy – np. świetną jakość, terminową realizację czy rozwiązanie jakiegoś problemu.

Nie można przy tym zapominać, że slogan jest pierwszym zaproszeniem do zakupów – to od jego treści w dużej mierze zależy, czy klient zaufa marce i zapozna się z jej ofertą. Jeśli slogan marki będzie infantylny, wtórny, nudny, to klient nawet nie zwróci uwagi na daną firmę lub uzna ją za mało wiarygodną.

Zleć nam opracowanie nazwy firmy/marki lub produktu

Nasi copywriterzy stworzą też dla Ciebie świetny, chwytliwy slogan, który uatrakcyjni wizerunek marki i da klientom dobry powód, aby skorzystali z jej oferty. Jeśli masz już nazwę i slogan, ale widzisz, że to nie jest to, możemy przeanalizować je pod kątem wartości marketingowej i dopasowania do wizerunku marki.

Zajrzyj do naszego cennika i dowiedz się, ile kosztuje wymyślenie nazwy firmy. Sprawdź też kompletny cennik namingu, aby przekonać się, że stać Cię na profesjonalną usługę copywriterską, która będzie stanowić ważną inwestycję w rozwój Twojego biznesu.

Przewiń do góry