Copywriting

Szukasz cennika copywritingu? Sprawdź, ile kosztują teksty na stronę internetową, teksty sprzedażowe i scenariusze reklam. Dowiedz się też, jaki jest cennik pisania tekstów SEO pod Google.

Cennik copywritingu

Tani copywriting w niczym Ci nie pomoże. Postaw na idealny stosunek ceny do jakości tekstów, jaki oferujemy w Soluma Content. Sprawdź cennik profesjonalnego copywritingu i przekonaj się, ile kosztuje tekst na stronę www, tekst sprzedażowy czy tekst SEO do pozycjonowania w Google.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Dla kogo pracowaliśmy?

Klienci zadowoleni z naszych usług.

mnbank
koleje
iglotex
nestle
Rainbow Tours
EasySend
Komatsu
Toyota
kanlux
Creaton
volvo
ICB Pharma
loreal
avens
lirene
Next

Nie ma mowy o tym, aby sukcesywnie zwiększać sprzedaż w Internecie bez inwestowania w copywriting. Czym jednak właściwie jest copywriting? To sztuka tworzenia atrakcyjnych treści o dużym potencjale marketingowym. To również dzięki copywritingowi tacy giganci, jak Apple, Coca Cola czy Amazon zbudowali swoją potęgę i stali się najcenniejszymi markami na świecie. Copywriting nie może być tani. Copywriting musi być skuteczny, a my oferujemy wyłącznie taki. Sprawdzisz nas?

Dlaczego potrzebujesz copywritingu?

Zdecydowana większość firm przenosi swoją sprzedaż do Internetu. Pozostałe wykorzystują cyfrowe kanały sprzedaży do zwiększania przychodów. Internet daje nieograniczone możliwości w zakresie docierania do klientów i kreowania zaufanego wizerunku sprzedawcy. Nie da się jednak tego zrobić bez copywritingu.

Celem copywritingu jest tworzenie takich treści, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Z pewnością zdarzyło Ci się wybrać jakąś ofertę tylko dlatego, że spodobał Ci się jej opis, który pozwolił Ci dobrze zrozumieć produkt. To właśnie zasługa copywritera.

Profesjonalny copywriting ma jednak nie tylko napędzać sprzedaż, ale również uatrakcyjniać wizerunek przedsiębiorstwa. Dzięki sugestywnym treściom klient natychmiast zyskuje konkretne argumenty, aby wybrać tę, a nie inną ofertę – i to nawet w sytuacji, gdy jedna z nich jest wyraźnie droższa.

Copywriting wykorzystuje się dziś na dziesiątki sposobów, chociażby w formie:

  • tekstów sprzedażowych na landing page,
  • tekstów opisowych na stronie internetowej firmy,
  • tekstów SEO (które pomagają w pozycjonowaniu strony, a tym samym pośrednio wpływają na wyniki sprzedażowe przedsiębiorstwa),
  • reklam radiowych, telewizyjnych, internetowych (zadaniem copywritera jest opracowanie scenariusza oraz stworzenie tekstu reklamy).

Dzięki profesjonalnemu copywritingowi wzbudzisz zaufanie do Twojej marki, wyróżnisz swoją ofertę na tle konkurencji, a docelowo zbudujesz rozpoznawalną markę, która będzie odporna na zawirowania rynkowe i chwilowe zmiany nastrojów wśród konsumentów.

Ile kosztuje copywriting?

Copywriting nie jest zarezerwowany tylko dla największych i najbogatszych firm. Mogą i powinny z niego skorzystać także małe, dopiero rozwijające się przedsiębiorstwa, których celem jest zwiększenie zasięgu w Internecie i przygotowanie atrakcyjnej dla klientów oferty promowanej na stronie www czy w sklepie online.

Ciebie również stać na profesjonalny copywriting – a na pewno nie stać Cię na to, aby z niego zrezygnować. Zapoznaj się z naszym cennikiem copywritingu i sprawdź, ile kosztuje napisanie tekstu sprzedażowego, jaka jest cena tekstu na stronę internetową i ile zapłacisz za tekst reklamy np. Google Ads.

Przewiń do góry