Termin realizacji: do 7 dni

Hasło reklamowe

Cennik opracowania hasła reklamowego dla produktu/usługi. 3 propozycje do wyboru.

195 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Opracowanie hasła reklamowego

    • 3 propozycje hasła reklamowego do wyboru.
    • Możliwość wprowadzenia 1 poprawki w wybranej nazwie.
    • Brief z argumentami.
    • Rekomendowanie najlepszej propozycji przez copywritera.
    • Hasło polskojęzyczne.
    • Majątkowe prawa autorskie do hasła.
Wybierz opcje

  • Hasło obcojęzyczne

    159
    szt.

    Wybierz tę opcję, a zaproponujemy Ci obcojęzyczne hasła dla produktu lub usługi. Dostępne warianty językowe: angielski, francuski, włoski, hiszpański lub niemiecki.

  • Dodatkowe propozycje

    129
    szt.

    Po dodaniu tej opcji otrzymasz od nas jeszcze 2 propozycje hasła reklamowego. Zyskaj większy wybór!

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Hasło reklamowe jest zachętą dla klienta do skorzystanie z oferty lub wrzucenia produktu do koszyka. Stanowi ono formę złożenia obietnicy przez producenta/markę. W haśle przemycamy kluczową informację na temat produktu czy usługi, odwołując się do tego, co jest najważniejsze dla przedstawicieli grupy docelowej. Wymyślenie hasła reklamowego nie jest wcale takie proste, jak mogłoby się wydawać. Nie marnuj na to swojego czasu i zleć cały proces zawodowym copywriterom. Agencja Soluma Content jest do Twojej dyspozycji.

Opracowanie hasła reklamowego to działanie wieloetapowe. Najpierw musimy bardzo dobrze poznać produkt, bazując tutaj na informacjach przekazanych przez klienta. Następnie analizujemy grupę docelową, aby wiedzieć, jakie wartości mają dla niej największe znaczenie przy wyborze produktów i usług. To wcale nie musi być niska cena!

Przykładowo: jeśli produkujesz super pikantny keczup, to chcesz, aby Twój produkt był postrzegany, jako bardzo ostry, czego oczekuje pewna grupa klientów. Na tym musimy zbudować całą narrację i właśnie to podkreślić w haśle reklamowym.

Jednocześnie dobre hasło reklamowe musi być łatwe do zapamiętania, chwytliwe (czyli przyciągające uwagę, wyróżniające produkt na tle konkurencji) oraz dobrze dopasowane do charakteru produktu. Chodzi o to, że gdy budujemy markę premium, to nie możemy korzystać z hasła adresowanego do klienta z chudszym portfelem – on go nie kupi, bo go na to nie stać, natomiast zamożniejsi klienci zrażą się do produktu przez nietrafiające do nich hasło.

Zapamiętaj również, że hasło reklamowe powinno być unikalne, czyli przeznaczone dla jednego produktu lub linii produktów. Gdy wprowadzasz na rynek coś zupełnie innego, potrzebne będzie nowe hasło.

Nie myl hasła reklamowego ze sloganem marki. Pierwsze podkreśla zalety konkretnego produktu, natomiast slogan wprowadza klienta w świat marki i jej wartości.

Już teraz zamów opracowanie hasła reklamowego dla Twojego produktu lub usługi. Skorzystaj z doświadczenia naszych copywriterów, którzy mają na swoim koncie dziesiątki bardzo udanych kreacji (w tym dla doskonale znanych Ci produktów).

195

Cena netto (+VAT 23%)