Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.
Nazwa produktu musi być łatwa do zapamiętania, dźwięczna i atrakcyjna dla klienta. Dzięki temu znacząco rośnie szansa na to, że wybierze Twój produkt zamiast produktu konkurencji. Jest to ogromna zaleta w czasach, gdy konsumenci mają duży wybór w sklepach stacjonarnych i internetowych. Chwytliwa nazwa stanowi kluczowy atut produktu, napędza jego sprzedaż i pozwala zrezygnować z udziału w wyścigu na ciągłe obniżanie cen. Nasi copywriterzy opracują ją dla Ciebie.
Możesz oczywiście wymyślić nazwę produktu samodzielnie, ale:
To dostateczne argumenty przemawiające za tym, aby opracowanie nazwy produktu powierzyć profesjonalistom. Cena wymyślenia nazwy nie jest na tyle wysoka, aby opłacało się zrezygnować z tej inwestycji – bo właśnie tak powinieneś traktować skorzystanie z usługi zawodowego copywritera.
Opracowanie nazwy produktu jest żmudnym procesem wymagającym połączenia kreatywnego myślenia z umiejętnością analizowania sytuacji rynkowej. Zawsze robimy to w odniesieniu do otoczenia konkurencyjnego, aby maksymalnie wyróżnić Twój produkt spośród setek podobnych. Wymyślenie podobnej nazwy do tych, z jakich korzysta Twoja konkurencja nie ma żadnego sensu. Nie stawiaj na bezpieczne rozwiązania, ale na takie, które okażą się skuteczne w dłuższym horyzoncie czasowym.
Pamiętaj, że dobra nazwa produktu będzie pracować na wyniki sprzedaży przez bardzo długi okres. Docelowo doprowadzi to do sytuacji, w której klienci będą kojarzyć jakiś produkt przez pryzmat zastrzeżonej przez Ciebie nazwy – patrz „adidasy” na określenie obuwia sportowego.
Już teraz zamów usługę opracowania nazwy produktu. Sprawdź też nasze pozostałe usługi, w tym wymyślania nazwy firmy czy sloganu marki.
Cena netto (+VAT 23%)