Termin realizacji: do 10 dni

Nazwa produktu

Cennik opracowania nazwy dowolnego produktu. 3 unikalne propozycje do wyboru.

345 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Opracowanie nazwy produktu.

    • 3 propozycje nazwy produktu do wyboru.
    • Możliwość wprowadzenia 1 poprawki w wybranej nazwie.
    • Brief z argumentami.
    • Rekomendowanie najlepszej propozycji przez copywritera.
    • Nazwa polskojęzyczna.
    • Majątkowe prawa autorskie do nazwy.
Wybierz opcje

  • Dodatkowe propozycje

    129
    szt.

    Po wybraniu tej opcji otrzymasz od nas 2 dodatkowe propozycje nazwy produktu. Zyskasz więc większy wybór.

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Nazwa produktu musi być łatwa do zapamiętania, dźwięczna i atrakcyjna dla klienta. Dzięki temu znacząco rośnie szansa na to, że wybierze Twój produkt zamiast produktu konkurencji. Jest to ogromna zaleta w czasach, gdy konsumenci mają duży wybór w sklepach stacjonarnych i internetowych. Chwytliwa nazwa stanowi kluczowy atut produktu, napędza jego sprzedaż i pozwala zrezygnować z udziału w wyścigu na ciągłe obniżanie cen. Nasi copywriterzy opracują ją dla Ciebie.

Możesz oczywiście wymyślić nazwę produktu samodzielnie, ale:

  • zajmie Ci to dużo cennego czasu,
  • efekty mogą być niezadowalające,
  • zła nazwa będzie blokować sprzedaż produktu, a więc przyniesie straty,
  • budowanie marki produktu w oparciu o złą nazwę jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto.

To dostateczne argumenty przemawiające za tym, aby opracowanie nazwy produktu powierzyć profesjonalistom. Cena wymyślenia nazwy nie jest na tyle wysoka, aby opłacało się zrezygnować z tej inwestycji – bo właśnie tak powinieneś traktować skorzystanie z usługi zawodowego copywritera.

Opracowanie nazwy produktu jest żmudnym procesem wymagającym połączenia kreatywnego myślenia z umiejętnością analizowania sytuacji rynkowej. Zawsze robimy to w odniesieniu do otoczenia konkurencyjnego, aby maksymalnie wyróżnić Twój produkt spośród setek podobnych. Wymyślenie podobnej nazwy do tych, z jakich korzysta Twoja konkurencja nie ma żadnego sensu. Nie stawiaj na bezpieczne rozwiązania, ale na takie, które okażą się skuteczne w dłuższym horyzoncie czasowym.

Pamiętaj, że dobra nazwa produktu będzie pracować na wyniki sprzedaży przez bardzo długi okres. Docelowo doprowadzi to do sytuacji, w której klienci będą kojarzyć jakiś produkt przez pryzmat zastrzeżonej przez Ciebie nazwy – patrz „adidasy” na określenie obuwia sportowego.

Już teraz zamów usługę opracowania nazwy produktu. Sprawdź też nasze pozostałe usługi, w tym wymyślania nazwy firmy czy sloganu marki.

345

Cena netto (+VAT 23%)