Termin realizacji: do 10 dni

Slogan marki

Cennik opracowania sloganu dla firmy lub marki. 3 unikalne propozycje do wyboru.

275 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Opracowanie sloganu dla firmy lub marki

    • 3 propozycje sloganu do wyboru.
    • Możliwość wprowadzenia 1 poprawki w wybranym sloganie.
    • Brief z argumentami.
    • Rekomendowanie najlepszej propozycji przez copywritera.
    • Slogan polskojęzyczny.
    • Majątkowe prawa autorskie do sloganu.
    • W cenie brak przeprowadzenia badań rynkowych nad sloganem.
Wybierz opcje

  • Slogan obcojęzyczny

    159
    szt.

    Po wybraniu tej opcji zaproponujemy Ci obcojęzyczne slogany marki. Dostępne warianty językowe: angielski, francuski, włoski, hiszpański lub niemiecki.

  • Dodatkowe propozycje

    129
    szt.

    Po wybraniu tej opcji otrzymasz od nas 2 dodatkowe propozycje sloganu firmy lub marki. Dzięki temu zyskasz większy wybór.

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Slogan marki lub firmy jest bardzo ważnym elementem wizerunkowym. Stanowi swego rodzaju rozszerzenie nazwy, wprowadzając klienta w świat wartości marki. Slogan reklamowy musi być doskonale dopasowany do charakteru budowanego brandu oraz oczekiwań grupy docelowej. Dzięki temu klienci czują sympatię do marki i wybierają ją, ponieważ się z nią utożsamiają. Zleć nam opracowanie takiego sloganu.

Czy slogan marki jest konieczny? Nie. Wiele czołowych marek nie posiada jednego oficjalnego sloganu lub się z nim nie afiszuje. Mimo to z łatwością można wymienić marki, w przypadku których slogan stał się elementarną częścią ich wizerunku:

  • Nike Just do it;
  • McDonald’sI’m lovin it;
  • Red BullRed Bull doda Ci skrzydeł;
  • CrunchipsJest Crunchips, jest impreza!;

Doskonale znasz te slogany i pamiętasz je, nawet jeśli rzadko natrafiasz na reklamy wspomnianych marek. Na tym właśnie polega siła świetnego sloganu. Widząc dany produkt czy logo marki od razu kojarzysz ją przez pryzmat sloganu, który wpisuje się w Twój styl życia, odwołuje się do wyznawanych przez Ciebie wartości.

W opracowywaniu sloganu najważniejsze jest skupienie się na tym, co łączy markę z jej klientami. Powinno to być coś uniwersalnego, a jednocześnie trwałego. Slogan może także dojrzewać i ewoluować wraz z marką. Dobrym przykładem będzie tutaj sieć sklepów Biedronka, która na samym początku promowała się sloganem „Codziennie niskie ceny”, ale w pewnym momencie zaczęła stawiać na inne wartości i skojarzenia (stąd m.in. slogan „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”).

Jedno jest pewne: opracowanie sloganu marki lub firmy należy powierzyć zawodowym copywriterom, którzy doskonale znają zasady tworzenia kreatywnych, atrakcyjnych treści oraz potrafią dopasowywać je zarówno do charakteru marki, jak i oczekiwań grupy docelowej. Sprawdź nas!

A jeśli nie masz jeszcze nazwy firmy lub marki, to sprawdź cennik namingu i zamów usługi pakietowo.

275

Cena netto (+VAT 23%)

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.