Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.
Opis produktu do sklepu internetowego jest szalenie ważnym elementem wpływającym zarówno na budowanie marki sklepu, jak i pozycjonowanie jego strony w wyszukiwarce Google. Obecnie właściciele e-sklepów nie mogą już korzystać z gotowych opisów dostarczonych przez producentów, czy tym bardziej kopiować ich od konkurencji. Google surowo karze za takie praktyki. Potrzebujesz więc w 100% unikalnych opisów produktów, które zrealizuje dla Ciebie zespół Soluma Content.
Czym charakteryzuje się dobry opis produktu? Przede wszystkim musi on być atrakcyjny dla czytelnika. Właściciele sklepów internetowych zbyt często zapominają, że kupujący faktycznie czytają opisy i sugerują się nimi przy podejmowaniu decyzji zakupowej. Nie może więc być tak, że opis jest zbiorem słów kluczowych pozbawionym jakiejkolwiek sensownej treści.
Biorąc pod uwagę, jak silny akcent na jakość treści kładzie dziś Google, dążymy do rozbudowywania opisów produktów w sklepie internetowym. Minimalna przyzwoita długość opisu powinna wynosić około 1500 znaków ze spacjami, jednak mile widziane są dłuższe formy. Opis spokojnie może przypominać np. artykuł poradnikowy. Im jest dłuższy, tym łatwiej będzie zmieścić w nim słowa kluczowe w taki sposób, aby całość brzmiała naturalnie.
W opisach produktów skupiamy się na tym, aby zaprezentować najmocniejsze cechy produktu i wzbudzić w czytelniku potrzebę jego posiadania. Na pierwszy plan wysuwamy więc korzyści z zakupu danej rzeczy – na przykład pokazujemy, jaki problem można dzięki temu rozwiązać. Kwestie związane z SEO także są ważne, ale głównie z punktu widzenia pozycjonowania strony sklepu w wyszukiwarce – mają natomiast mniejszy wpływ na sam proces sprzedaży.
Dobrze wiemy, że właściciele sklepów internetowych oferujących setki produktów obawiają się wysokiego kosztu związanego z opracowaniem opisów do każdego z nich. Nie ma tutaj jednak drogi na skróty. Wszystkie produkty powinny mieć indywidualne, unikalne opisy, by nie ryzykować, że Google stwierdzi tzw. duplicate content. Dysponując ograniczonym budżetem należy więc w pierwszej kolejności zamówić opisy kluczowych produktów i sukcesywnie uzupełniać treść sklepu w następnych miesiącach.
Już teraz sprawdź ceny opisów produktów do sklepu internetowego i zamów paczkę treści na start.