Termin realizacji: do 5 dni

Artykuły na blog

Cena za napisanie artykułu na blog firmowy, na dowolny temat, wysokiej jakości.

Opcje w cenie

  • Specyfikacja

    • 1 artykuł.  
    • Długość do 4000 znaków ze spacjami.
    • Pełna korekta i redakcja.
    • Zoptymalizowany pod SEO.
    • Formatowanie.
    • Wytyczne i materiały po stronie klienta.
    • Cena nie obejmuje publikacji.

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Blogowanie jest dziś standardową formą komunikowania się firm z klientami. Przedsiębiorcy dostrzegli, że dzięki regularnemu publikowaniu wartościowych artykułów mogą dużo skuteczniej docierać do potencjalnych klientów z poziomu wyszukiwarki, wykorzystując ogromny potencjał pozycjonowania organicznego. Warunkiem jest tworzenie atrakcyjnych i przydatnych artykułów na blog, których napisanie najlepiej jest zlecić zawodowemu copywriterowi. Skorzystaj ze wsparcia zespołu Soluma Content.

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy? Przede wszystkim wartościowe, obszerne artykuły bardzo mocno wspierają pozycjonowanie strony internetowej. Google kładzie szczególny nacisk na treść, która od kilku już lat jest najważniejszym czynnikiem rankingowym. Dzięki ciekawym artykułom, które świetnie pozycjonują się w wyszukiwarce, możesz łatwo zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie, a tym samym pozyskiwać klientów w ramach ruchu bezpłatnego.

Co ważne, raz opublikowane artykuły blogowe pracują na rzecz marki latami. Będą widoczne w Google już zawsze, a więc jest to inwestycja z długą, ale gwarantowaną stopą zwrotu. Blogowanie daje również szerokie pole do popisu w zakresie umieszczania słów kluczowych w treści artykułów, co stanowi prawdziwy dopalacz dla SEO strony.

Artykuły na blogu firmowym pełnią także funkcję wizerunkową. Dobra, merytoryczna treść buduje zaufanie do marki i stawia ją w pozycji eksperta, co jest szalenie korzystne na konkurencyjnym rynku. Istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że klienci, którzy trafią na Twoją stronę dzięki znalezionemu w Google artykułowi, skorzystają z Twojej oferty. To efekt nabrania zaufania do kompetencji firmy, która dzieli się swoją wiedzą i udowadnia własną fachowość.

Już teraz sprawdź cenę napisania artykułu na blog firmowy przez copywritera, a następnie wygodnie zamów tę usługę online.

75

Cena netto (+VAT 23%)