Termin realizacji: do 7 dni

Opis kategorii głównej

Cena opracowania opisu kategorii głównej produktów do sklepu internetowego.

Wybierz opcje

  • Opis kategorii głównej produktów do 2000 ZZS

    38
    szt.
    • 1 opis dowolnej kategorii.
    • Optymalizacja pod SEO.
    • Długość do 2000 znaków ze spacjami.
    • Formatowanie: tytuł, śródtytuły, wypunktowania etc.
    • Wplecenie słów kluczowych dostarczonych przez klienta.
  • Opis kategorii głównej produktów do 3000 ZZS

    48
    szt.
    • 1 opis dowolnego produktu.
    • Optymalizacja pod SEO.
    • Długość do 2000 znaków ze spacjami.
    • Formatowanie: tytuł, śródtytuły, wypunktowania etc.
    • Wplecenie słów kluczowych dostarczonych przez klienta.
  • Opis kategorii głównej produktów do 4000 ZZS

    58
    szt.
    • 1 opis dowolnego produktu.
    • Optymalizacja pod SEO.
    • Długość do 3000 znaków ze spacjami.
    • Formatowanie: tytuł, śródtytuły, wypunktowania etc.
    • Wplecenie słów kluczowych dostarczonych przez klienta.

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Opis kategorii głównej produktów to często bagatelizowany element przez właścicieli sklepów internetowych. Wielu z nich wychodzi z założenia, że klienci i tak nie czytają tych tekstów, dlatego lepiej jest przeznaczyć budżet na stworzenie wartościowych opisów produktów lub artykułów na blog. To nie do końca prawda.

Nawet jeśli klienci rzeczywiście nie zapoznają się z treścią opisów kategorii, to na pewno robią to roboty Google, które natrafiając w nich na słowa kluczowe i wartościowe informacje mogą wyżej ocenić stronę sklepu, a tym samym poprawić jej pozycję w wyszukiwarce.

Dlaczego warto inwestować w rozbudowane opisy kategorii produktów w sklepie internetowym? Z kilku powodów:

  • Zyskujesz kolejne miejsce, w którym możesz swobodnie i naturalnie wplatać słowa kluczowe, a to stanowi paliwo dla każdej kampanii SEO;
  • Ułatwiasz swoim klientom wyszukanie potrzebnych produktów – w opisie kategorii głównej można zwięźle przedstawić, jakie rzeczy klient znajdzie w tej kategorii, a nawet zasugerować mu wybór konkretnych produktów;
  • Profesjonalizujesz wizerunek sklepu – rozbudowane, wartościowe opisy kategorii głównych produktów są kolejną treścią, która wpływa na postrzeganie e-sklepu, budząc zaufanie do jego marki;
  • Linkowanie wewnętrzne – w opisie kategorii głównej produktu możesz umieścić linki wewnętrzne prowadzące do konkretnych produktów, co ma bardzo dobry wpływ na pozycjonowanie strony sklepu internetowego;

Faktem jest, że opracowanie opisów kategorii głównych produktów nie jest zadaniem łatwym, dlatego wymaga zainwestowania w usługę profesjonalnego copywritingu. Nie jest to natomiast bardzo kosztowna inwestycja – nawet w największych e-sklepach mamy maksymalnie 10 kategorii.

Skoro zlecasz napisanie opisów produktów do sklepu internetowego, to naturalnym krokiem powinno być zamówienie także opisów kategorii głównych. Soluma Content zapewnia Ci na tym polu kompleksowe wsparcie. Już teraz zapraszamy do zapoznania się z cennikiem tworzenia opisów kategorii głównych produktów do sklepu internetowego.