Termin realizacji: do 30 dni

Szablon komunikacji marki

Cena za opracowanie szablonu komunikacji marki z sugestiami dotyczącymi m.in. języka i formy komunikacji.

1 200 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Specyfikacja

    • Kompletny szablon z sugestiami w PDF.
    • Analiza aktualnego sposobu komunikowania się marki z klientami.
    • Raport na temat błędów.
    • Uzasadnienie wyboru konkretnego sposobu komunikacji.
    • Cena nie obejmuje badań rynkowych nad grupą docelową.

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Szablon komunikacji marki jest skryptem pokazującym przedsiębiorcy, w jaki sposób powinien komunikować się ze swoimi klientami. Zawieramy w nim szczegółowe informacje na temat zarówno wyboru konkretnych kanałów komunikacji, jak i używania odpowiedniego słownictwa, formy zwrotu czy stylu języka. Dzięki temu komunikacja marki jest spójna na każdym poziomie – od strony internetowej, przez social media, aż po oferty drukowane, maile czy rozmowy telefoniczne.

Stworzenie szablonu komunikacji marki to ekskluzywna usługa Soluma Content. Jest ona skierowana do przedsiębiorców, którzy:

  • nie wiedzą, jakim językiem się posługiwać w relacjach z klientami,
  • widzą, że obecnie ich komunikacja jest chaotyczna,
  • zatrudniają pracowników mających kontakt z klientami, ale każdy z nich komunikuje się w inny sposób (np. jeden pracownik rozpoczyna mail od „Witam”, inny od „Dzień dobry”),
  • samodzielnie tworzą treści na stronę internetową firmy, profile w mediach społecznościowych, artykuły sponsorowane, artykuły na blog czy teksty do materiałów drukowanych,
  • chcą budować markę, która prowadzi spójną komunikację z klientami i dzięki temu zyskuje na wiarygodności.

Cel opracowania szablonu komunikacji marki najlepiej będzie pokazać na konkretnym przykładzie. Załóżmy, że przedsiębiorca ma markę oferującą akcesoria dla dzieci. To jasne, że jej grupą docelową są rodzice, zwłaszcza mamy. Marka powinna więc komunikować się z nimi prostym, ale empatycznym językiem. Mile widziane jest zdrobniałe słownictwo, bezpośrednia forma zwrotu, odwoływanie się do emocji, bezpieczeństwa, komfortu. Wszystkie te zasady – przedstawione bardziej szczegółowo – zostaną opisane w szablonie komunikacji marki.

W szablonie komunikacji znajdują się nie tylko wskazówki dotyczące tego, jak mówić do klienta, ale też gdzie to robić. Analizujemy, czy marka powinna być aktywniejsza w mediach społecznościowych, a może powinna postawić na strategię publikowania artykułów sponsorowanych.

Już teraz sprawdź cenę stworzenia szablonu komunikacji marki i zamów tę ekskluzywną usługę w Soluma Content. Szablon zostanie przygotowany specjalnie pod Twoją markę, po wcześniejszym przeanalizowaniu jej charakteru, oferty oraz grupy docelowej.

1 200

Cena netto (+VAT 23%)