W czym możemy pomóc?

Czy mogę zażądać poprawek w tekstach?

Każdy tekst, nazwa czy slogan są opracowywane w oparciu o brief wypełniony przez Klienta. W opisie każdej usługi szczegółowo informujemy o zakresie dopuszczalnych poprawek. Przykładowo: zamawiając opracowanie nazwy firmy/marki możemy wprowadzić 1 poprawkę w wybranej przez Klienta nazwie – w grę wchodzi np. zmiana szyku czy zaproponowanie podobnie brzmiącej nazwy alternatywnej.

Jeśli natomiast chodzi o teksty na stronę czy artykuły, to poprawki mogą sprowadzać się tylko do kwestii merytorycznych. Czyli: jeśli artykuł spełnia kryteria przedstawione przez Klienta w briefie, to w ramach ceny nie napiszemy go na nowo z powodu tego, że „się nie podoba”. Jeśli jednak Klient wskaże błędy, np. w danych statystycznych czy innych weryfikowalnych informacjach, to usuniemy je nieodpłatnie.

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry