Termin realizacji: do 14 dni

Analiza lingwistyczna nazwy lub claimu

Cena przeprowadzenia analizy lingwistycznej nazwy lub claimu marki.

654 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Analiza lingwistyczna nazwy lub claimu

    • Szczegółowa analiza pod kątem językowym.
    • Weryfikacja pod kątem poprawności i logiczności.
    • Wskazanie potencjału modyfikacji nazwy lub claimu.
    • Raport w PDF.

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Z pewnością zastanawiasz się, czym właściwie jest analiza lingwistyczna nazwy lub claimu. To nic innego, jak weryfikacja istniejącej już nazwy lub sloganu marki pod kątem poprawności językowej oraz logiczności – z akcentem na tę ostatnią kwestię. Bez trudu można znaleźć przykłady nazw i claimów, które wcale nie działają na korzyść firmy/marki, ale jej szkodą. Dlaczego? Ponieważ brzmią zabawnie, infantylnie, są wtórne czy wręcz mogą być odbierane, jako obraźliwe czy szokujące.

Mnóstwo marek przedstawia się klientom nazwami i sloganami, które kompletnie nie pasują do ich charakteru. W efekcie biznes traci ogromny atut, jakim mogłoby być wyróżnienie się na tle konkurencji oraz zdobycie zaufania do marki. To klasyczny błąd, wynikający najczęściej z oszczędzania na usłudze copywritingu.

Zlecając nam opracowanie nazwy firmy lub sloganu marki możesz mieć pewność, że efekty naszej pracy będą zgodne z zasadami językowymi oraz logiką. Taka nazwa lub slogan nie ośmieszą Twojej marki, jak ma to miejsce w przypadku setek biznesów.

Jeśli posługujesz się już jakąś nazwą, masz na nią pomysł lub też chcesz zweryfikować poprawność claimu (w którym np. może być błąd ortograficzny, interpunkcyjny czy logiczny), to zleć nam przeprowadzenie analizy lingwistycznej. Otrzymasz od nas szczegółowy raport, w którym wykażemy ewentualne lapsusy i uzasadnimy, dlaczego należy wprowadzić poprawki w nazwie/claimie.

Traktuj tę usługę, jak oddanie samochodu do mechanika przed długą podróżą. Dobrze jest wiedzieć, że auto jest w 100% gotowe do drogi, bezpieczne i nie zawiedzie Cię w najmniej oczekiwanym momencie, prawda?

654

Cena netto (+VAT 23%)