Termin realizacji: do 21 dni

Analiza SWOT nazwy lub claimu

Cena przeprowadzenia analizy SWOT nazwy lub claimu pod kątem skuteczności marketingowej i biznesowej.

955 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Analiza SWOT nazwy lub claimu

    • Szczegółowa analiza marketingowa i biznesowa.
    • Wskazanie słabych i mocnych stron nazwy/claimu.
    • Określenie potencjału rozwoju nazwy/claimu.
    • Raport w PDF.

Inne usługi ?

Sprawdź pozostałe usługi z naszej oferty, dodaj je do koszyka i wyślij zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły realizacji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz jaką usługę wybrać?

Skorzystaj z darmowej konsultacji z ekspertem, który niezobowiązująco pomoże Ci w wybraniu odpowiednich usług z naszej oferty.

Darmowa konsultacja

Samodzielnie wymyśliłeś nazwę dla Twojej firmy lub jej slogan? Nie masz jednak pewności, czy warto tak przedstawić się klientom. Chcesz, aby efekty Twojej pracy zostały zweryfikowane przez eksperta? Skorzystaj z usługi przeprowadzenia analizy SWOT nazwy lub claimu. Oddamy do Twojej dyspozycji nasz zespół kreatywny, który przeanalizuje istniejącą nazwę i slogan pod kątem czysto marketingowym, ale też biznesowym.

Czym dokładnie jest analiza SWOT? Ten termin funkcjonuje we współczesnym biznesie na wielu poziomach. Najczęściej taką analizę przeprowadza się w celu sprawdzenia potencjału danej firmy, jednak można ją wykorzystać również do zweryfikowania poszczególnych elementów wizerunkowych – w tym właśnie nazwy i claimu.

SWOT to akronim od słów:

  • Strenghts – czyli mocne strony,
  • Weaknesses – czyli słabe strony,
  • Opportunities – czyli szanse,
  • Threats – czyli zagrożenia.

Analizując nazwę lub claim marki zgodnie z modelem SWOT jesteśmy w stanie wykazać, czy rzeczywiście oba te elementy dają marce przewagę nad konkurencją, czy stanowią jej atut, a może wprost przeciwnie: są balastem, który wymaga natychmiastowego odcięcia.

Kluczowe w analizie SWOT nazwy lub claimu jest to, aby dowieść, czy oba elementy mają potencjał marketingowy i biznesowy. Jeśli nie, wówczas w raporcie wskazujemy, z czego to wynika i proponujemy modyfikację lub opracowanie nazwy marki oraz sloganu zupełnie od nowa.

Analiza SWOT nazwy lub claimu jest doskonałą inwestycją w budowanie marki. Warto się na to zdecydować już na samym początku, aby nie wprowadzać na rynek brandu, który nie wzbudzi sympatii klientów i niczym się nie wyróżni z uwagi na mało atrakcyjną nazwę oraz slogan.

Już teraz zleć nam przeprowadzenie analizy SWOT nazwy lub claimu marki i zyskaj pewność, że zaprezentujesz swój biznes klientom od najlepszej strony, nie popełniając kosztownego błędu na samym początku działalności.

955

Cena netto (+VAT 23%)