Jak najbardziej, SEO copywriting jest jednym ze składników naszej oferty.
Bez względu na rodzaj zamawianych przez Klienta treści, gwarantujemy określoną jakość tekstów. Dlatego SEO copywriting Solumy Content nigdy nie jest efektem używania mieszarek i słownym bełkotem. Tego typu działania są w dodatku bardzo nieskuteczne z punktu widzenia poprawiania pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
Dobry SEO copywriting ma przynieść firmie go zlecającej solidną bazę tekstów zawierających frazy i słowa kluczowe, dzięki którym roboty wyszukiwarki będą odsyłać internautów do strony docelowej – pozycjonowanej na te same frazy. Warto jednak wiedzieć, że teksty bezwartościowe, pozbawione sensu, nie są już praktycznie dostrzegane przez roboty.
Google bez przerwy zmienia algorytmy wyszukiwania, a najnowsze praktyki tej firmy nie pozostawiają złudzeń – skuteczne pozycjonowanie musi być oparte na dobrym, rzetelnym SEO copywritingu i content marketingu. SEO copywriter musi wiedzieć, jak często i w jakich miejscach najlepiej jest umieszczać w tekście frazę kluczową, w jakiej liczbie stosować linki wewnętrzne i zewnętrzne, czym jest atrybut ALT i nagłówek H1. Ta wiedza ma swoją wartość.
Czy możliwe jest pisanie tekstów SEO w cenie np. 50 groszy za 1000 znaków? Nie takie cuda widzieliśmy. Jeśli szukacie właśnie takiej oferty, to niestety zły adres. Ta kwota automatycznie oznacza zerową jakość, co przekłada się na również zerową skuteczność tekstów. Oba zjawiska są nam kompletnie obce.
Klientom, którzy nie do końca rozumieją specyfikę wyceny tekstów, również pod pozycjonowanie, często podajemy przykład motoryzacyjny. Kupując najtańszy samochód mało uznanej marki musimy się liczyć z tym, że po latach również bardzo tanio go sprzedamy. O ile uda się sprzedać w ogóle.